13 Temmuz 2016 Çarşamba

EV YAPIMI KREM PEYNİR NASIL HAZIRLANIR ? :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Bugün lezzete biraz sağlık dedim ve ev yapımı KREM PEYNİR hazırladım sizler için :)
Çok pratik ve çok lezzetli olan a 'dan z 'ye her aşamasını kendiniz yaptığınız bir peynir olacak bu. Son zamanlarda sürülebilir peynir olarak lanse edilen bu ürünü keyifli reklamlar sayesinde çocuklar da çok sevdi. Bu şekilde içiniz rahat gözünüz kapalı bir halde çocuğunuza yedirebilirsiniz. Fazla uzatmadan tarife geçelim :)



Eğer ev yapımı vişne reçeli tarifimi de öğrenmek isterseniz. Buradan ulaşabilirsiniz :)

KREM PEYNİR 

MALZEMELER

500 gram lor peyniri ( tarifi burada )
400 ml krema 

 YAPIMI

Ev yapımı lor peynirimizi hazırladık sonrasında krem peynir için yapım aşamamız çok kolay. Lor peynirin içerisine 400 ml kremayı yavaş yavaş ilave ediyoruz ve bu aşamada blenderdan geçiriyoruz. Peynirin kıvamını fazla tutarsınız koyu kıvamlı bir ürün elde edersiniz kremanın miktarını fazla tutarsınız cıvık bir peynir elde edebilirsiniz. Beyaz peynir ile yapıldığında ise daha gerçeğe yakın bir krem peynir yapmanız mümkün. Tuzsuz peynir kullanımında yapılan krem peyniri ise tatlılarda kullanabilirsiniz. Kıvamı tamamen size kalmış. Ben beyaz peynir ile karıştırarak yaptım ve 1 gece dolapta beklettim. Hazırladığınız peyniri gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz. 
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın :) 





BANA ULAŞMAK İÇİN
GMAİL: betuledepli@gmail.com

SOSYAL MEDYA HESAPLARI
İNSTAGRAM: betuledepli

12 yorum:

  1. çok güzel olmuşş deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim denediginiz zaman benimle de paylaşırsanız mutlu olurum :)

      Sil
  2. krema ile de çok lezzetli olur eminim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, isterseniz süt ilavesi ile de yapılabilir :)

      Sil
  3. Evde yapmak her zaman daha sağlıklı. Marketlerde nasıl peynir kullanılıyor içine ne koyuyorlar belli değil! Bunu deneyeceğim eminim ki oğlum da çok sevecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman için ev yapımı lezzetler daha sağlıklı tabi ki. Ev yapımı ürünlerin tek kötü yanı kısa süre dayanması. Sağlık için herşey mubah dışarıdan almaktansa. İnsaAllah oğlunuz da begeniiirr :)

      Sil
  4. çok harika görünüyor, denemek istiyorum ben de:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim denediginiz de benimle paylaşırsanız da çok sevinirim :)

      Sil
  5. ne güzel bir blog!blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum selamlar :)

    YanıtlaSil