28 Kasım 2015 Cumartesi

FACEBOOK SAYFAMIZ HİZMETİNİZ DE :)

Arkadaşlar hepinize yine yeniden merhaba :)

Yağmurlu bir Yalova sabahına açtım gözlerimi çayımı demleyip oturdum hemen bilgisayarımın başına ve uzunca zamandır düşündüğüm bir projeyi hayata geçirdim 2 gün evvel. 
Taze tazede bunun haberini vermek istedim sizlere..

Bir çok mail almıştım bu konu ile ilgili internete telefon üzerinden bağlanıp yazıların detaylarını okuyamayan nice arkadaşım 
( bunların çoğu ablam, bir kısmı yaşıtım ve diğer kısmı da minik okuyucularım :) ) 
varmış. 
Bana bir öneri sundular düşündüm ve neden olmasın diyerek başlattım planlarımı. 

Yani uzun lafın kısası 
Facebook sayfası artık hizmetiniz de..


Böylelikle tariflerimi buradan değil facebook sayfamızdan da okuyabileceksiniz. 
Tariflerimi demişken...

Yeni fikirler ile ÇOOK YAKINDA haftanın belirli günleri aynı disiplin ile burada olacağım.

Yani demem o ki beklemede kalıııın. 
Ama Facebook sayfamızı da beğenmeden beklerken içeceğiniz çayı demlemeyin. Ben ulaşım sağlayacağınız linki buraya bırakıyorum :) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder