2 Şubat 2015 Pazartesi

13. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri || 13th international İstanbul Gastronomy Festival

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Biraz geç paylaşmış olsamda malesef fotoğrafları geç toparlayabildim.  Bugün yazacağım yazı yıllardır fazlasıyla ses getiren bir fuar hakkında. Evet, aklınıza ilk gelen fuar. Tüyap!
13. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri
13th international İstanbul Gastronomy Festival
TAŞFED ( Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ) ve WACS ( World Association pf Chefs Societies ) iş birliği ile gerçekleşen yarışmaya bir çok ülkeden yarışmacı katılımı gerçekleşti. Bizde Yalova Culinary Team ve Yalova Genç Aşçılar Kulübü olarak oradaydık. Bizim için çok keyifli ve eğlenceli geçen bir etkinlik oldu. Bir önceki fuar yazımı ise buradan okuyabilirsiniz. Girişi ve bilgilendirme bölümünü fazla uzatmak istemiyorum ve fotoğraflarla sizi başbaşa bırakıyorum.




                                            Yarışmaların gerçekleştiği istasyonlar



Aralarında fazlasıyla beğendiğim iki çikolata çalışması


                                 İçlerinde en çok beğendiğim şeker hamuru çalışmaları















FOTOĞRAFLARIN TAMAMI ŞAHSIM ARACILIĞI İLE ÇEKİLMİŞTİR. KOPYALANMASI, ÇOĞALTILMASI VE İZİNSİZ KULLANILMASI KESİNLİKLE YASAK OLUP KULLANILDIĞINDA HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.


BANA ULAŞMAK İÇİN:
GMAİL: betuledepli@gmail.com
Twiter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli


5 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinlğinden geliyorum :) Sayfanda izleyicinim :) Aynı zamanda benim sayfamda da blog keşif etkinliği var gelirsen sevinirim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı ama bunlar ya.İnşallah yemezler bunları :)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç görüntüler ! Sayenizde gitmiş kadar oldum :)
    Takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Blog keşif etkinliğinden geldim, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Resmen şaheser bunlar, ellerine kollarına sağlık yapanların..

    YanıtlaSil