24 Ocak 2015 Cumartesi

WASABİ SOSLU NOODLE || WASABİ NOODLES

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Farkındayım 1 yıldır yazıya girişimi değiştireceğim ama olmuyor malesef :)
Uzun süredir yazı yazamıyordum internet sıkıntım olduğu için..
Ve yine uzun zamandır baktım ki noodle serime devam edemiyorum bende tekrar noodle ile ilgili bir tarif yazayım dedim. Bütünleme sınavına kalmadan 1. dönemi bitiren bir sürü üniversite öğrencisi vardır pek tabii ama ben onlardan olamadım malesef.. 
Karnelerini alıp başarı veya başarısızlıkla ilk okul, orta okul ve lise okuyup 1. dönemlerini tamamlayan bütün arkadaşları tebrik ediyorum.
Bir şey itiraf etmem gerekirse lise de bende çok başarılı bir öğrenci değildim. Üniversitede biraz toparlanmak zorunda kaldık tabii. Velhasıl kelam bütünleme sınavına girmek için Yalovaya gelirken İstanbuldan uğraşmamak amacı ile bir kaç hazır yiyecek almıştım -Her ne kadar yakışmadığını bilsemde üşengeçlik işte :)- ve baktım kii yeni sosu ile noodle çıkarmışlar, görünce almadan edemedim. 
Oo girişi yine fazla uzatmışım..
Bugün yazacağım noodle tarifi " WASABİ SOSLU NOODLE " 
Ben malzemeleri içinde bulunan hazır noodle aldım ama paketin içerisindekiler ile sınırlı kalmadım tabi kii. 
Diğer noodle tariflerimi ise buraya, aynı zamanda buraya, şuraya ve tekrar şu kısma bırakıyorum :)
Lafı daha fazla uzatmadan tarifimi anlatmaya başlayayım ben..


WASABİ SOSLU NOODLE


MALZEMELER;

-1 Paket noodle - Bu tarif için malzemeleri içinde bulunan paket tercih sebebi, eğer içerisinde malzemeleri bulunan paket almadıysanız wasabi sosunu ayrı sebzeleri ( havuç, ıspanak, soğan ) ayrı alarakta tarifi gerçekleştirebilirsiniz. -
-1 Paket tavuk - Ben hazır şinitzel kullandım o ayrı :) -

YAPILIŞI;

Noodle biraz su ve sebzeler ile yaklaşık 3 dakika pişirilir. Sonrasında biraz yağ ve wasabi sosu ile soslanır. - Wasabi sosunun miktarı size kalmış. - Ben ayrıca zenginleştirmek amacı ile içerisine şinitzel ekledim. Şinitzeli ayrı bir tavada soteleyip noodle içerisine ilave ettim. Malzemeleri daha da zenginleştirmek isterseniz içerisine somon füme, avokado, deniz börülcesi, karides vb malzemeler ekleyebilirsiniz. Çok pratik ve severleri açısından lezzetli bir tarif, beğeneceğinizi umarım. Afiyet olsun. Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın :)







BANA ULAŞMAK İÇİN;
Gmail: betuledepli@gmail.com
İnstagram: betuledepli
Twitter: BetulEdepliii

2 yorum:

  1. Wasabi sosunu birkaç kere duymuştum ama sizin tarifi görünce ilgimi çekti. Wasabi sosu hangi reyonda satılıyor canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Wasabi sosu genellikle büyük marketlerin ( real, macrocenter, bizim gibi ) sos reyonlarında bulunmakta :)

      Sil