21 Ekim 2014 Salı

Bugünkü konferans / Yalova Üniversitesi - Üniversity of yalova

Aramıza biraz zaman girmiş olsa da ben blog yazmayı ihmal etmediğimi göstermek adına tekrar buradayım.
MERHABA !
Görüşmeyeli neler oldu. Değişiklik var mı hayatınız da ?
Beni sordunuz sanırım. 24 Eylül de yazdığım yazıdan sonra ben gayet iyiyim.
Yepyeni projeler ve anlatımlarla tekrar buradayım hatta 3 yeni proje veya etkinlik, adını siz seçin...
Bugün anlatacağım konuya geçiyorum hiç vakit kaybetmeden. Hatta bugün gerçekleşen bir olay. Yani anlayacağınız bugünün yazısı taze çıktıııı :)
Sıcak sıcak yazayım dedim bende. Hem belki destekleyenler bile olur. Olur değil mi ? Ben yanılmıyorum bunca zaman sonra desteğiniz eksik olmaz bence omzumdan.
Bugün kendime çok büyük bir değişikliği fark ettim. Önceden katıldığı konferanslarda sırf sıkıldığı için güneş gözlüğü takıp uyuyan Betül bugün ilk defa bir toplantıda bir konferansta sıkılmadı ve hatta inanmayacaksınız ama en ön sırada yerimi bile almıştım. Öncesinde tereddütlerim olsa da arkadaşlarım vesilesi ile gittim ve salonda yerimi hatta yerimizi aldık. Aklımda bin bir düşünce acaba bu da öncekiler gibi olacak mı ? Ya geldik ama ön sıradayız şimdi uyuyamayız da neyse geldik bir kere ne çıkış var ne kaçışımız. 



Beklerken beklerken kapı açıldı ve dersimizde yer alan 
Yalova Üniversitesi Öğretim Görevlisi Çağrı DİLMEN hocamız kapıdan içeri girdi. 
İçimden bir ses kapının açılmasıyla birlikte: Evet! Başlıyoruz tepkisini de vermişti.
Salonda büyük bir sessizlik oluştu ve ister istemez korku. Konuşmalara başlandı açıklamalar yapıldı ve okulumuzun aslında yeni gelişen aynı zamanda bu konuya eş değer olarak yeni ve çok değerli projelere imza attığı aslında öğrencilerin başarısının yüksek olduğu buna ek olarak kaliteli çalışmalar içerisinde bulunduğu anlatıldı. 
Biraz araştırdıktan sonra bunları öğrenmek zor değildi aslında.
Mesela Altın Kepçe, İstanbul Gastronomi Festivali, Bursa Ulusal Gastronomi Yarışmasında ve bunun gibi bilindik bir çok yarışmaya katıldığı aynı zamanda sadece katılmakla kalmayıp elleri boş dönmediklerini altın, gümüş gibi çeşitli madalyalar alıp derecelere girdiklerini görebilirdik. Evet ama benim merak ettiğim bunların nasıl olduğu, nasıl geliştiği ve bu konularla kimin ilgilendiği idi. 
Konu konuyu aştı ve bende hala en ufak bir sıkılma belirtisi dahi yoktu.
Espriler kahkahalar ve herkesin yüzünde o gülümseme mevcuttu. 
Dedim ya konu konuyu aştı ve benim merak ettiğim sorunun cevabına geldi sıra. 
Bir çok yarışmaya bir çok etkinliğe katıldıklarını ve bu etkinlikleri Yalova Üniversitesi Genç Turizmciler Kulübü üyelerinin yani öğrencilerin düzenlediği söylendi. Yani öğrenciler ile ilgili kararları yönetim komitesi değil öğrencinin ta kendisi alıyordu.
Evet evet aynen öyle tam da sizin dediğiniz gibi.
Gidilecek gezilecek katılımların gerçekleşeceği her bir konuyu en ince ayrıntısına kadar öğrenciler hazırlıyordu. Kulübün vereceği etkinlik kararından tutun yazı yazma işlemine kadar her şeyi bütün detayları ile öğrenciler tasarlıyor çiziyor hazırlıyor ve sadece danışman öğretmene götürüp onaylattırmak kalıyordu. Ve ben hala sıkılmamıştım bir konferanstan bu denli etkinliklerin yapılmasını hepimiz çok istiyorduk tabi ki. Aşçılık ve turizm için ortak ilgi alanlarını bulup her iki bölümü de aynı paydada buluşturmayı ve daha bir çok olayı. Aklımızdan geçen bir çok etkinlik mevcuttu. Hocamız anlattıkça biz heyecanlanıyor ve aynı zaman diliminde aklımıza nice güzel fikir geliyordu. Ama tek eksiğimiz vardı oda desteğimiz.
Yada şöyle demeliyim.
Tek eksiğimiz var o da desteğiniz.
Konferans bitmiş ve ben ilk defa bir konferanstan mutlu ayrılmıştım. Tabi ki de görsel destek olmadan bu yazıyı bitirmeyeceğim. Ama siz aşağıdaki fotoğraflara bakarken ben yavaş yavaş kalkayım malum daha üzerinde çalışacağım bir çok konu var. Esen kalın hoşça kalın :)  


    Her şeyimiz eksik olabilir ama öz çekimimiz asla!




          Sürprizi sona sakladım! :)


Bu arada gitmeden olur da bana ulaşmak istersiniz diye buraya 
Gmail: betuledepli@gmail.com
İnstagram: betuledepli
Twitter: BetulEdepliii
hesaplarımı ve adreslerimi bırakıyorum bana bunların herhangi birinden ulaşabilirsiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder