1 Eylül 2014 Pazartesi

Yapımı kolay TAVUKLU ARPA ŞEHRİYE ÇORBASI :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Son bahar mevsimine girdiğimiz şu günde ileride lazım olacak nefis bir çorba tarifim var bugün. Ben Ağustos ayının ortalarında grip olurum ve bu kışın sonuna kadar aralıklı aralıklı devam eder ve her seferinde ilacım aynıdır. '' TAVUKLU ARPA ŞEHRİYE ÇORBASI " Öğrenci evinde lazım olur diye yapımı kolay ve tadından ödün vermeyen bu tarifi buraya bırakıyorum. Daha önceden yazmış olduğum tel şehriye çorbası bundan daha kolay yapım aşamasına sahip. Onunda tarifini buradan öğrenebilirsiniz.
Şimdi yapım aşamasına geçelim :)


MALZEMELER;
Ben göz kararı yapıyorum çorbaları ve kişi sayısına göre değişiklik gösterdiği için ölçü yazmayacağım.

- Tavuk suyu
- Tavuk
- Arpa şehriye
- Maydanoz
- Tuz
- Salça
- Tereyağı

YAPILIŞI;

Salça ve yağ kavrulur. Üzerine tavuk suyu eklenir ve arpa şehriye ilave edilir. Tavuk didiklenir içerisine eklenir. Pişmeye yakın maydanoz ilave yapılır. Yanında limon ile servis edilir. Mutfağınızdan yemek kokusu eksik olmasın :)







BANA ULAŞMAK İÇİN;

Gmail: betuledepli@gmail.com
Twitter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli


2 yorum: