4 Eylül 2014 Perşembe

PATLICAN YEMEĞİ kolay ve lezzetli bir biçimde nasıl hazırlanır ? :)

Arkadaşlar hepinize merhaba! :)
Bugün sözü fazla uzatmadan hemen tarife geçmek istiyorum. Bugün yapacağımız yemeğin ismi " PATLICAN YEMEĞİ " 
Hemen yapılışına geçelim :)

MALZEMELER;


- 4 Patlıcan
- 2 Domates
- 3-4 diş Sarımsak
- 1 Soğan
- 1 tane küp şeker
- Biraz tuz
- Zeytin yağı veya ayçiçek yağı
- Salça

YAPILIŞI;

Bütün sebzeler yıkanır ve küp küp doğranır. Tencerenin dibine patlıcanlar üzerine domates soğan ve sarımsak eklenir. Üzerine yarım çay bardağı salçalı su yapılır. Tuz ve şeker eklenir. Sıvı yağ gezidirilir ve kaynayınca altı kısılıp pişmeye bırakılır. Afiyet olsuun :)









BANA ULAŞMAK İÇİN;

Gmail: betuledepli@gmail.com
Twitter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli

3 yorum:

  1. Offfff Anunturi gratuite съседните Поздрави от Румъния. ediyorum.siz винаги се опитват рецепти следват вас научих много от България. Поздрави от Anunturi gratuite. от България

    YanıtlaSil
  2. Bende ayni sekilde yapiyorum ama seker koymuyorum.Renkler harika.Elinize saglik.
    Kelime dogrulamayi kaldisaniz,okumakta güclük cekilip cogu zman yorum birkilmïyor.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Önerinizi dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil