5 Eylül 2014 Cuma

MEYVELİ YOĞURDUN yaşı olmaz! :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Bugün en son instagramda paylaştığım fotoğraf hakkında konuşacağız biraz.
Bugün " MEYVELİ YOĞURT " yapımını anlatacağım.
İnstagram paylaştığım bu fotoğraf üzerine bir kaç kişiden mail geldi detaylı tarif yazmam için.
Bakalım nasıl hazırlamışız :)

MALZEMELER;

1 kase için

-1 kaç küçük dilim kavun
-1 nektari
- Yarım kase yoğurt
- İsteğe göre tarçın ve pudra şekeri

YAPILIŞI;

Yoğurt çırpılır. Kavun ve nektari içerisine minik minik doğranır. Karıştırılır. İsterseniz meyveleri püre yapıp yoğurda ekleyebilirsiniz. İçerisine isterseniz tarçın ve isterseniz pudra şekeri ilave edebilirsiniz. Meyveli yoğurt vişne ve çilek reçelinden hazırlanabildiği gibi farklı bir çok meyveden de hazırlanabilir. Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın. Afiyet olsuun :)





BANA ULAŞMAK İÇİN;

Gmail: betuledepli@gmail.com
Twitter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli 

14 yorum:

  1. Komşu Romania anunturi gratuite den selam. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia byeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim güzel yorumlarınız için. Ben inanıyorum sizde güzel Türk yemekleri yapacaksınız. Tek yapacağınız şey azmetmek. Teşekkür ederim tekrar :)

      Sil
  2. Çok güzell ellerinize sağlık :) insanın canı da çekmiyor değil hani :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. En yakın zamanda ziyaret edeceğiim :)

      Sil
  3. Evet hakikaet meyveli yogurdun yasi olmaz :) Blogunuz hayirli olsun blog deposunda gordum sizi banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. En yakın zamanda ziyaret edeceğiim :)

      Sil
  4. gerçekten çok güzel yemek tarifleri var sizi canı gönülden tebrik ediyorum,sıkı bir takipçinizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten. Uzun zamandır yemek tarifi paylaşamasamda gelen yorumlarınız ile çok mutlu oluyorum :)

      Sil
  5. Merhaba iade-i ziyarete geldim takipteyim bayılırım meyveli yoğurda :)))

    YanıtlaSil

  6. sabah vazgecilmez rutinim yogurtlu karışımlar :)
    blog keşif sayesinde takibe aldım sizi
    bloguma da beklerim
    daha fit daha huzurlu olabilmek icin blogum


    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sindirimı düzenlemek için en güzel hareketlerden biri teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Annemin genç kalma sırrıdır meyveli yoğurt , özellikle evde yapılmışsa :) Sizin tarifiniz de çokk lezzetli görünüyor ellerinize sağlık :) Bu arada blogunuzu severek gezindim , ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt ve meyve birleşimi gerçekten gençlik iksiri gibi! Guzel yorumunuz icin cok teşekkür ederim :)

      Sil