24 Eylül 2014 Çarşamba

Gelişmeler ve blog için bir kaç açıklama ...

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Burayı özlemişim.
Uzuuuunca bir aradan sonr atekrar parmakalrım klavyede ve kulakların klavye seslerine şahit olurken aklım tarif olmayan blog yazısında hangi konudan bahsedeceğim de.
Başlayalım bakalım elbet buluruz bir şey. Neden yeni yazılar paylaşamadığımı açıklayarak başlamak istiyorum. Bunun tek sebebi internet sıkıntısı. İnternet yavaş yazı yazmayı her ne zaman desenesem bağlantı birden kopuyor ve ben şuan bile girip girip çıkıyorum ama iinat ettim bu açıklama yazısını yazacağım.
Evet yine ...
Nasıl başlasam nerden anlatsam bilmiyorum. Sizde farkındasınız ne zaman arayı uzatsam açıklama yazısında özlediğim için anlamsız cümleler kurabiliyorum. Şimdiden af ola.. Hızlı hızlı yazıyorum harf yanlışlarım içinde özür dilerim.
Şuan yazabileceğim her hangi bir belirleyemeceğim ama yazmaya başlayacağım gün 2 adet küçük sürprizim olacak. Biri blog için diğeri ise, öhö öhö neyse orası da sır olarak kalsın :)
Şuan okuduğum şehirdeyim. Ailemden, arkadaşlarımdan uzak yalnız. Güvenebileceğiniz insanlar yok. Her ne kadar küçük bir şehir olsa da burası ne bileyim öyle işte.
Etrafınızda konuşacağınız insanlar kısıtlı. Çok merak ettiğim bir şey var. Bu iki yıl nasıl geçecek. Zor gerçekten zor.Yazabileceğim tek yer burası var onunda ne zaman olacağı belli değil. Ama blogu unutmadım unutmaya da hiiiç niyetim yok. Ama bu aralar instablog tarzında bir şey yapmayı düşünüyorum. Arayı fazla açmamak amacıyla. İstediğiniz tarifleri bana yazadabilirsiniz. En kısa zaman da yapıp ayrıntılı tarifi ile instagram da paylaşabilirim. Ne dersiniz ?
En azından farkı da bir nemze olsa kapatmış olurum. Bunun haberini vermek ve blog yazmayı bırakmadığımı söylemek için iki üç cümle yazmaya gelmiştim buraya iki üç paragraf oldu yine.
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın. Kendinize iyi bakın :)
İyi geceler ! 

BANA ULABİLECEĞİNİZ SOSYAL HESAPLAR;

Gmail: betuledepli@gmail.com
Twitter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder