16 Ağustos 2014 Cumartesi

PEYNİR SOSLU FESLEĞENLİ PENNE MAKARNA :)

Arkadaşlar hepinize merhabaa :)
Az önce twitter da yazacağım yazıyı haber vermiştiiim



Evet ben kendi kendine twitterda konuşan bir insanım :)

Bugün sabah saatlerinde yedi buçuk sekiz civarı okuyacağım ve iki yıl öğrenim göreceğim şehre yani Yalovaya gittim. Mutluyum
Yaşayacağım şehri okuyacağım okulu kalacağım yeri görmek beni gerçekten mutlu etti. Ne olduğu belli olmayan yerlerde yemek yiyemediğim için Yalovadan geldim ve gelir gelmez yapacağım tek şey yemek hazırlamak oldu bende mutfağa girdim ve evdeki malzemelerle varlığından haberim dahi olmayan bir makarna yaptım. 
Makarnamızın ismi; PEYNİR SOSLU FESLEĞENLİ PENNE MAKARNA :)
Çok uzun oldu. Sözü fazla uzatmadan hemen tarife geçiyorum :)


MALZEMELER;

-250 gr penne (kalem) makarna
- Yarım soğan
- 1 diş sarımsak 
- 3 yaprak fesleğen
- 1.5 su bardağı kadar süt
- 1 dilim beyaz peynir
- Tuz

YAPILIŞI;

Makarna haşlanır. Ben al dante yani yarı pişmiş sevdiğim için ortalama 4 dakika  pişiriyorum. Süt ile pişeceği için 4 dakika. Soğan sarımsak ve fesleğeni çok çok ince bir biçimde doğrayın ve peynir ilave ederek püre haline getirin. Haşladığınız makarnayı süt ve hazırladığınız karışım ile 3 veya 4 dakika kadar daha pişirin ve makarnanız hazır. Afiyet olsuun :)
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın :)



                              


BANA ULAŞMAK İÇİN;

Gmail: betuledepli@gmail.com
Twitter: BetulEdepliii
İnstagram: betuledepli
                           



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder