4 Mayıs 2014 Pazar

BROKOLİ ÇORBASI :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Yarın çalışmaya başlıyorum ve bu yüzden yazılarımı biraz daha geç yayınlayabilirim. Bunun için sizden özür diliyorum ve yazımın konusuna başlıyorum.
Bugün sizlere brokoli serimin devamını yazacağım. Bugünkü tarifim " BROKOLİ ÇORBASI "
Brokoli püresi tarifim ve brokoli hakkında geniş bilgi için buraya tıklamanız yeterli :)
Diyet mutfağına ait brokoli yemeği için ise buraya tıklamanız yeterli :)
Başlayalım bakalım :)



MALZEMELER;

1 porsiyon için;
- 3 dal brokoli
- Tereyağı
- Un
- Tuz
- 1 su bardağı su
- Yarım su bardağı süt

YAPILIŞI;

Brokoli haşlanır. Tereyağı eritilir ve üzerine un ilave edilip kavrulur. Üzerine yavaş yavaş süt eklenir ve hızlıca karıştırılır. Brokolinin haşlama suyunun yarısı başka bir tencereye ayrılır ve kalan su ile püre yapılır. Unun içerisine ilave edilir. Tuz eklenir ( ben biraz da nane ilave ettim ) ve kıvamı koyu ise ayrılan haşlama suyu ile kıvamı açılır. Afiyet olsun :)





BANA ULAŞMAK İÇİN;
Gmail: betuledepli@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder