23 Nisan 2014 Çarşamba

Mezun olacak olan Betül :)




Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Yaklaşık bir haftadır yazı yazamadığımın farkındayım bunun için özür dilerim...
Bildiğiniz üzere mezun oluyorum ve fuarlar, fotoğraf çekimleri, bölümümüze ait olan kepçe töreni ve buna benzer bir sürü etkinlik arka arkaya gelince bende vakit bulamadım yazı yazmaya.
Bugün geçen hafta içerisinde fuarlar vardı ama ben sadece 1 tane fuarı fotoğraflayabildim bunu da sizlerle paylaşacağım tabi ki :)
Ama bugün sizlere tariflerden bahsetmeyeceğim...
Bugünkü konumuz bugün sabah saatlerinde gerçekleşen fotoğraf çekimim. 
Evet, mezun oluyorum. 4 yıllık bir serüven cuma günü son buluyor. Yani buda demek oluyor ki bu mesleğe başlamamın 3. yılı bitmek üzere :)
Yarın ise kepçe devir teslim törenimiz var onunda fotoğraflarını bir gün sonra paylaşmayı planlıyorum :)
Bu 4 yıl içerisinde lisenin bana kattığı çok değerli insanlar yok değil..
Gerek arkadaş gerek dost. Gerekse iş hayatımda engin tecrübelerinden faydalandığım ustalarım.. Öğretmenlerimi de unutmuyorum tabi ki. Bize temel bilgileri öğretip bazı anlar öğretmen bazı anlar ise abla, abi olan öğretmenlerimizi yani.
Buraya uzun uzun yazmayı ne çok isterdim şuan. Ama yarın için hazırlık yapmam gerekiyor :)
Kısacık bir zamanım vardı bende bunu sizlerle değerlendirdim ne mutlu bana :)
Bu arada günlerdir sonlandıramadığım hediye etkinliğini yarın sonlandırıyorum Hepinize iyi günler :)



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder