28 Mart 2014 Cuma

EV YAPIMI KOKOREÇ tarifim :)

Arkadaşlarr hepinize yeni bir günden merhabaa :)
Evet biraz geç yazı yazdım farkındayım ama bugün yazacağım tarifimin pişmesini bekledim ve şuan pişti fotoğrafını çektim. Fotoğraf kalitesi fazlasıyla kötü bu sefer özür dilerim. Makinemin şarjı bitti ve fotoğrafı telefonumla çekmek zorunda kaldım. Bugünkü tarifimin ismi " KOKOREÇ "



MALZEMELER;

- Kokoreç
- Pul biber
- Domates
- Sivri biber
- Tuz

YAPILIŞI;

Kokoreç kuşbaşı şeklinde iri iri doğranır ve tavada kendi suyunu salıp çekene kadar pişirilir. Bu sırada domatesler küp küp doğranır. Biberlerde halka halka doğranır. Suyunu çeken kokoreçler yaklaşık 10 dakika kadar kendi yağında kavrulur ve domates biberler eklenir. Domatesler yumuşayana kadar kavrulur ve baharatlar eklenip servis yapılır. Afiyet olsuun :)




Bana ulaşın;
Gmail: betuledepli@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder