1 Şubat 2014 Cumartesi

KAPUSKA :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Bugün yazacağım tarif hazır lahana mevsimi iken sarması yapılırken kenara ayrılan yapraklardan yapılan bir yemek  üzerine olacak. Bugünkü yazımın ismi KAPUSKA "
İnternetten şöyle bir kapuska tariflerine baktım da içerisine mantar koyan, kıyma ekleyen, yeşil biber doğrayan sadece lahana yaprakları ile yapan bir sürü tarif olduğunu gördüm ve ben bugün benim yaptığım kapuska tarifin yazacağım. Bakalım nasıl yapmışım. Aslında klasik tarif lahana pirinç soğan :)


MALZEMELER;

- Bir küçük boy lahana
- 1 soğan
- 1 yemek kaşığının yarısı kadar salça
- 1 avuç kadar pirinç
- Ilık su
- Pul biber
- Sıvı yağ

YAPILIŞI;

Öncelikle lahanaları çok küçük olmayacak şekilde doğrayın. Ilık suya batırın. Soğanı yemeklik doğrayın. Sıvı yağda kavurun ve salçayı ekleyin. Salça pişince lahanaları ilave edin. iyice karıştırın. Pirincide yıkadıktan sonra lahananın üzerine ilave edip şöyle bir karıştırın. Suyu ilave edin tuz ve pul biberi ekleyip karıştırın. Bir iki taşım kaynadıktan sonra altını kısın ve pişmeye bırakın. Afiyet olsuun :)






Bana ulaşın:
Twitter: BetulEdepliii
Gmail: betuledepli@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder