8 Ocak 2014 Çarşamba

İRMİK TATLISI :)

Merhaba arkadaşlar :)
Bugün sizlere bir tatlı tarifi yazacağım çook pratik ve çok kolay bir tatlı tatlımızın ismii " İRMİK TATLISI "
Bakalım klasik irmik tatlısı tarifimizde ne varmış :)



MALZEMELER;
- 1 lt süt
- 10 yemek kaşığı toz şeker
- 10 yemek kaşığı irmik
- 1 yemek kaşığı margarin
- 1 paket vanilya

YAPILIŞI;

Öncelikle irmik ve şeker birbiri ile karıştırılır bir litre süt eklenir ve ocakta sertleşene kadar karıştırılır. / Kaynadığında vanilya ve margarin eklenir. ) Sert bir kıvam alıp  kaynadığında herhangi bir kalıba dökülür. Ben şekilli kek kalıbına döktüm ve bana göre çok güzel olduuu :) İsteğe göre üzerine her çeşit sos dökülebilir. ( Frambuaz, çikolata, limon gibi. ) Ben frambuaz sosu kullandıım. Afiyet olsuun :)


Bana ulaşın:

Twitter: BetulEdepliii
Gmail: betuledepli@gmail.com

2 yorum: