31 Ocak 2014 Cuma

ÇERKEZ yada ÇERKES TAVUĞU :)

Arkadaşlar hepinize merhabaa :)
Yılbaşından beri mezetarifi yazmamıştım ve bugün yeni bir meze tarifi ile burdayıım :)
Bugün yazacağım yazı " ÇERKEZ yada ÇERKES TAVUĞU "
Evet, bakalım nasıl hazırlamışım ?



MALZEMELER;

- 2 dilim bayat ekmek içi
- 1 bütün tavuk
- 3 diş sarımsak
- Ceviz içi ben 1.5 su bardağı çekilmiş ceviz kullandım.
- Tuz
- Karabiber
- Pulbiber
- Sıvı yağ

YAPILIŞI;

Tavuğu iyice yıkayın ve haşlayın. Derisini çıkarın ve çok küçük bir şekilde didikleyin. Ekmek içi, sarımsak ve cevizi robottan geçirin. Robottan geçirdiğimiz karışıma yaklaşık bir su bardağı tavuk suyunu ekleyin. Tuz ve karabiberi ilave edip karıştırın. Önceden didiklediğiniz tavukları da bu karışıma ekleyerek iyice karıştırın. Sosu için; Sıvı yağı ocakta kızdırın ve pul biber ekleyerek yakın. Yaktığınız yağı tavuklu karışımın üzerine dökün ve servis edin. Afiyet olsuun :)
Not: Kıvamı koyu olduysa tavuk suyu ile kıvamını ayarlayabilirsiniz.




Bana ulaşın:
Twitter: BetulEdepliii
Gmail: betuledepli@gmail.com

2 yorum:

  1. ahh koca bir kase olsa seve seve yerim daha da yokmu derim :) o kadar severim yani.işin içinde tavuk olunca ben böyle oluyorum işte.Yemek blogları hep dikkatimi çekmiştir.hemen üye oldum.ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavuk benimde çok sevdiğim et çeşitlerinden ne güzel bir ortak nokta bu böyle! :)

      Sil