28 Aralık 2013 Cumartesi

YILBAŞI KURABİYESİ :)

Arkadaşlar hepinize merhaba :)
Bugün sizlere yeni yıl için gelen misafirlerinize hazırlık yapacağınızı düşünerek iki gündür çalışmamın sonucunda bir neticeye vardım ve çeşitli kurabiyeler hazırladım. Bugünde sizlere yaptığım kurabiyerlerin tarifini vereceğim. Bugün yazacağım yazının adı " YILBAŞI KURABİYESİ "
Dilerseniz malzemelere geçelim :)


MALZEMELER;

- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 paket margarin
- 1 yumurta
- 1 çay kaşığı kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- Aldığı kadar un
- Kakao ( isteğe göre )

YAPILIŞI;

Bütün malzemelerden klasik bir hamur oluşturulur. Kıvamı ele yapışmayan ve yumuşak formda bir hamur olması gerekir. Ben hamuru ikiye böldüm ve birini sade birini kakaolu yaptım. Sonrasında biraz unla hamurumu açtım ve kurabiye kalıplarıyla şekil verdim. 160 derece fırında üzeri pembeleşinceye kadar pişirdim. Sonrasında tekrar isteğe bağlı olarak üzerini şeker hamuru ile kapladım. Birde fotoğraflarımıza göz gezdirelim.








Fırçamızı çok az suya değdiriyoruz.


Şeker hamurunun kenar kısımlarını hafifçe ıslatıyoruz.


Ve pişen hamurumuzun üzerine yapıştırıp şekil veriyoruz.


NOT: Ve son olarak bugün ile birlikte 3 gün boyunca yazacağım yazılar hakkında kısa bir bir bilgi aşağıdaki fotoğrafta :)




                                                    - YILBAŞI KURABİYESİ
                                                    - YILBAŞI İÇİN CUPCAKE
                                                    - YILBAŞI PASTASI

                                                               Bana ulaşın:

                                                      Twitter: BetulEdepliii
                                                   Gmail: betuledepli@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder