12 Aralık 2013 Perşembe

İlk somon tarifimi veriyorum yazın! SOMON SALATASI :)

Merhaba :)
Bugün sizlere yine bir deniz ürünü tarifi yazacağım :) Bugün yazacağım balık tarifimin adı " SOMON SALATASI "
Somon balığı hakkında kısaca bilgi verecek olursak; Somonlar tatlı suda yaşayıp denize göç eden canlı türlerinden bir tanesidir. 2004 yılında somon balığı tüketimi artmıştır ve şuan somonun füme, havyar vb çeşitleri bulunur.
Tarifimize geçeliiiim :)


MALZEMELER;

- Krem peynir
- Füme somon
- Bir bağ dereotu
- Sos olarak krema ( eğer aldığınız füme somonun taze olduğundan eminseniz )
- Salatalık

YAPILIŞI;

Somonlar birbirlerinden ayrılır. Dereotu güzelce temizlenir ve ince bir biçimde doğranır. Somonların her birine krem peynir ve dereotu eklenir sarma biçiminde sarılır. Bu işlem yeterli gördüğünüz miktara kadar devam edilir. Salatalık ve krema ile servisi yapılır. Arzuya göre kapari çiçeği ile de servis edilir. Lezzetinden emin olduğum bir salata denemenizi tavsiye ederim. Afiyet olsuuun :)






Bana ulaşın;

Twitter: BetulEdepliii
Gmail: betuledepli@gmail.com


2 yorum:

  1. ziyaretinize sevindim, sizi izlemeye aldım , benim izleyicilerim arasında isminizi göremedim sanki....harika bir tarif olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yazmış olduğunuz yorumu şuan gördüğüm ve geç cevap yazdığım için özür dilerim :) Blogumun izleyicisi olduğunuz içinde teşekkür ederim :) Blogunuzun izleyici ailesinde bende varım artık :)

      Sil