26 Kasım 2013 Salı

SEBZELİ BONFİLE :)

Merhabalar :)
Bugün yazacağım tarif bir kırmızı et " SEBZELİ BONFİLE " 
Dilerseniz tarifimize geçeliim :)

MALZEMELER:



- Takoz bonfile iki parça
- 1 Kırmızı - Sarı biber
- 1 brokoli
- 1 Salatalık 
- 1 Patates
- Sıvı yağ
- Kekik
- Sarımsak
- Tuz
- Yeşillik ( göbek, marul vb )

YAPILIŞI:

Bonfileleri yumuşaması için dilerseniz bir gün öncesinden süte yatırabilirsiniz. Ben marine işlemini sıvı yağ, kekik, tuz ve sarımsak ile yaptım. Bonfileleri pişireceğiniz tavayı yada ızgarayı önceden ısıtın. Isındığından emin olduğunuz da bonfileleri atın o sırada Patatesleri soyun ve elma dilim doğrayın. Bütün sebzeleri yıkayın. Brokolileri haşlayın. Biberleri ve salatalığı uzun ince bir biçimde doğrayın. Yeşillikleri büyük parça halinde el ile parçalayın. Patatesleri kızgın yağda kızartın. Bonfileleri ızgaradan alın ve servis tabağına yerleştirin. İsterseniz aynı tabakta isterseniz farklı tabaklarda servisini yapın. Afiyet olsuun :) 






NOT: Ben demi glace sos kullandım. Demi glace sos kemiklerin fırınlanıp kaynatılmasıyla oluşan aynı zamanda hazır olarak bulup kullanabileceğiniz bir sos çeşididir. 


Bundan önceki kırmızı et tarifim olan KUZU ( KALEM )PİRZOLA için buraya
kırmızı et ile yapılan KÜLBASTI tarifim için ise şuraya tıklamanız yeterli olacaktır.
Teşekkür Ederim :)


Bana ulaşın:

Twitter: BetulEdepliii
Gmail: betuledepli@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder