11 Mayıs 2013 Cumartesi

BEN KİMİM ?






Merhaba, 


Ben Betül bütün eğitimlerini aşçılık üzerine almış, yemek yapmayı ve yemeği hayatının merkezine koyan, günün her saati aç olan ve her an yemek yeme potansiyeline sahip biriyim.  Bu mesleği yapma merakım ise 7. sınıfa başlamadan önce çeşitli programları izleyerek başlamıştı. Yemek üzerine yoğunlaşmak istediğim de çevremdeki herkesin tek söylediği şey " Yemek yapacaksan evde de yaparsın okumana ne gerek var " dı ve ben bu sözü neredeyse herkesten duyuyordum. Destek olanlarda yok değildi tabi ki. Ama ben kendimden emindim.
Bu meslekte olan insanların arasına bende katılacaktım. Kimseye aldırış etmeden okudum. Sonrasında öğrendim ki okumanın sonu yok. Bende bu blog ile birlikte kendimi geliştireceğime karar verdim. Blogumun temasından da anlayacağınız üzere Mutfak konusu ile ilgili her şeyi seviyorum. Bu mesleği yapmanın en büyük avantajı ise farklı lezzetlerle farklı tatlarla bağlantılı olmak. Yazılarımı okursanız eğer bu mesleği aşkla yaptığımı anlayacaksınız. Çevremdeki çoğu insanın söylediği cümle de anlamadıkları anlayamadıkları yada anlamak istemedikleri veya kaçırdıkları tek bir yer vardı. Yemek yapmak sadece yemek yapmaktan ibaret değildi ve bu böyle olmamalıydı. Yemek yapılırken heyecan ve büyük bir tutku ile yapılmalıydı. Her yemeğime kattığım tek bir püf noktam var bir tutam sevgi. Sevgi eklediğiniz takdirde yemeklerin ve geriye kalan her konun üstesinden gelebilirsiniz. Fazla uzatmadan yazımı burada sonlandırıyorum. Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder